HTML

Facebook

Hitchhiker blog

Stoppolj, ha gyalog vagy, vegyel fel egy stoppost, ha kocsival vagy, olvass Hitchhiker blogot, ha a gep elott ulsz.

Friss topikok

  • bennedekelek: jólett volna ha lett volna valami enbből az oldalból én most kezdek el stoppolni eddig sikerrel :)... (2013.07.01. 18:30) Miért jó stoppolni?
  • hitchhiker: hi, értem a megjegyzést, hogy nincs aktív, stoppos témájú blog a magyar neten. tudod, amikor mi el... (2010.11.26. 13:43) Budapest-Szeged oda-vissza
  • r1pp3rj4ck: Örülök, hogy tetszett :D Jön majd ma este a folytatás is, mert végre megint van netem :D (2010.08.13. 15:32) Hasznos tanácsok kezdőknek #1

2010.07.31. 02:18 r1pp3rj4ck

Hello world!

Sziasztok stopposok, autósok!

Sehol sem találtam normális magyar nyelvű stopposblogot, ami még működne, szóval úgy döntöttem, nyitok egyet

Előszöris bemutatkoznék, Stoppos Béla vagyok, és inkább kényszerből stoppolok, mint kedvtelésből. Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretek stoppolni, de bármennyiszer terveztem, hogy elkezdek stoppolni Európaszerte, nincs rá időm. Pénzem meg arra nincs, hogy vonatozzak A pontból B pontba, szóval ilyenkor általában úgy döntök, hogy kiállok az út szélére, és rábízom az életemet egy ismeretlen autósra, és reménykedek, hogy nem adják el a vesémet, mert azt én akarom eladni, ha nagyon kell a pénz.

Kezdetnek itt van egy jó kis stoppos wiki, ahol találhattok pár hasznos infót, ha tudtok angolul, én is szoktam olvasgatni néha: http://hitchwiki.org/en/Main_Page

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás stoppolás hitchwiki


A bejegyzés trackback címe:

https://hitchhiker.blog.hu/api/trackback/id/tr362188595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása