HTML

Facebook

Hitchhiker blog

Stoppolj, ha gyalog vagy, vegyel fel egy stoppost, ha kocsival vagy, olvass Hitchhiker blogot, ha a gep elott ulsz.

Friss topikok

  • bennedekelek: jólett volna ha lett volna valami enbből az oldalból én most kezdek el stoppolni eddig sikerrel :)... (2013.07.01. 18:30) Miért jó stoppolni?
  • hitchhiker: hi, értem a megjegyzést, hogy nincs aktív, stoppos témájú blog a magyar neten. tudod, amikor mi el... (2010.11.26. 13:43) Budapest-Szeged oda-vissza
  • r1pp3rj4ck: Örülök, hogy tetszett :D Jön majd ma este a folytatás is, mert végre megint van netem :D (2010.08.13. 15:32) Hasznos tanácsok kezdőknek #1

2010.08.03. 00:12 r1pp3rj4ck

Miért jó stoppolni?

Tegnap nem nagyon sikerült újat alkotnom, mert helyette sikerült egy koncerten fröccsözgetnem, szóval elnézést kérek a hatalmas rajongótáboromtól, hogy megfosztottam őket a mindennapi kenyerüktől.

Rájöttem, hogy sokkal könnyebb lenne úgy blogot írni, ha ismernének az emberek, mert akkor elég lenne azt írni, ami jön, és nem kellene egy bizonyos témáról írni. Vagy akkor is könnyebb lenne, ha a blogomat olvasná sok ember, mert akkor ha annyit írnék ide, hogy "Traaktooooooooor", arra is jönne 200 komment, amiben az emberek kifejtenék, miért érdemes, vagy miért nem érdemes a szántóföldön stoppolni. Pro és kontra, érteeeem? De mivel ez nem így van, muszáj valami viszonylag értelmeset is írni.

Szóval írok egy kicsit arról, miért jó dolog stoppolni. Pro és kontra, érteeeem? Egyrészt fun, mert egy csomó jó arccal ismerkedhet meg így az ember, pl. románokkal, akik cigivel, sörrel kínálnak meg engem, másrészt egy csomóféle autóban ülhet az ember, és a sofőrrel el tud róla beszélgetni. Autóvásárlás előtt főleg nem rossz dolog, mert mégiscsak közvetlenebb így érdeklődni az autóról, mint a neten. Szóval ne hallgassatok rám, ha kocsit ajánlok, biztos, hogy faszságokat beszélek.

A rossz oldala az a stoppolásnak, hogy nem mindig tudják elvinni a stoppost az úticélig, és ilyenkor egy biztos ponttól távol, egy benzinkúton, vagy mégrosszabb, az út szélén teszik ki, esetleg az éjszaka közepén. De hát az ilyen rizikót vállalni kell, mert a stoppolás fun. :) Szerintetek? Tudom, hogy úgyse lesznek kommentek, de azért reménykedek :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hitchhiker.blog.hu/api/trackback/id/tr412194627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thomas32 2010.08.12. 12:57:34

Én stoppolok, elolvastam, 1 komment, és blogot is elkezdtem pont ebben a témában.

r1pp3rj4ck · http://hitchhiker.blog.hu 2010.08.13. 15:31:45

Hello! Látom, neked is friss blogod van, majd este elolvasom a két posztot, most éppen megyek el.

bennedekelek 2013.07.01. 18:30:56

jólett volna ha lett volna valami enbből az oldalból én most kezdek el stoppolni eddig sikerrel :) köszi a sOk tanácsOt!!
süti beállítások módosítása